Masaj suedez

          Masajul suedez reprezinta cel mai frecvent si cel mai cunoscut tip de masaj din Occident.

          Dacă este prima data cand vii in salonul nostru de masaj de relaxare din Bucuresti si nu cunosti atat de bine acest domeniu, masajul suedez este cel mai bun masaj pentru a începe o noua aventura.

          Masajul suedez și alte tipuri de masaj terapeutic sunt efectuate de catre maseuzele noastre calificate si instruite cu atentie.

          Masajul suedez sta la  baza altor tipuri de masaj, incluzand masajul sportiv, masajul profund al tesuturilor si al masajului cu aromoterapie. Masajul suedez  se bazeaza pe conceptele occidentale de anatomie și fiziologie, spre deosebire de conceptele asiatice care se bazeaza pe energie cu puncte meridiane sau al canalelor Sen.

          Un masaj suedez poate fi lent și bland, sau viguros si aprins, in funcție de stilul personal al maseuzei si ceea ce ea incearca sa realizeze sau pur si simplu in functie de dorintele dumneavoastra.

          Daca doriti ca la locul dumneavoastra de muncă sa dati dovada de eficienta si sa puteti tolera cu o usurinta mai mare stresul din viata cotidiana, pentru a putea fi scutiti de durerile musculare cronice, va asteptam cu cea mai mare placere la o sedinta de masaj suedez in cadrul salonelor  nostre de masaj din Bucuresti.

          Ce se intampla in timpul unei sedinte de masaj suedez?

          In toate sedintele de masaj suedez, maseuza lubrifiază pielea cu ulei special de masaj si efectueaza miscari de netezire. Aceste miscari sunt menite pentru a incalzi tesutul muscular, eliberand in acest mod tensiunea.

          Inaintea unui masaj suedez, maseuza va pune cateva intrebati despre orice durere aveti, sau alte lucruri pe care ar trebui sa le cunoasca inaintea inceperii masajului, si afla de la dumneavoastra preferintele pentru cum sa decurga sedinta de masa – cu o presiune usoara sau mai ferma.

          Factorul cel mai important, NUDITATEA!

          In timpul unui masaj suedez sunteti nud pentru a va bucura de o stare mai lejera.

          Maseuza descoperă corpul dumneavostra si va ajuta cu sfaturi pentru un masaj relaxare cat mai placut.

          De obicei se incepe prin intinderea dumneavostra cu fața în jos, astfel coloana vertebrala ramane intr-o pozitie neutra. Debutul unei sedinte de masaj suedez se face prin masarea spatelui, folosind diverse tehnici : netezire, frământare, frecare, întindere și lovire usoara.

          Dupa ce toata portiunea spatelui a fost masata, maseuza va incepe sa lucreaze cu spatele fiecarui picior. Atunci cand v-a terminat cu partea dorsala, va va  intoarce cu fata in sus iar maseuza va incepe cu masarea fiecarui picior, a ambelor brate, a gatului si a umerilor dumneavoastra.

          Fiecare maseuza are un stil propriu si tehnici speciale. Daca aveti doar 60 de minute la dispozitie, puteti de asemenea cere maseuzei sa-si petreaca mai mult timp pe o anumită zona (sa insiste mai mult pe zona respectiva). Daca dumneavoastra simtiti ca presiunea este prea usoară sau prea tare, vorbiti cu maseuza si cereti acesteia sa se adapteze placerii dumneavoastra ( masajul suedez include, de obicei, unele zone cu tensiuni musculare unde trebuie sa se insiste mai profund pentru a avea rezultate uimitoare).

          Ce face acest masaj? Totul depinde de tipul de masaj pe care il cereti – si cat de bine puteti comunica cu maseuza aleasa. Este important sa avem un pic de cunostinte cu privire la aceste doua aspecte ale masajului, astfel incat .sa va puteti bucura de o uimitoare  experienta.

          Dumneavoastra, clientul nostru, suneti cel care are control asupra a cat de multa presiune se aplica si cum doriti sa efectueze masajul domnisoara.

          Masajul suedez este un masaj de baza, care este perfect pentru incepatori sau pentru cei care sunt preocupați de un masaj de calitate. Unul dintre obiectivele principale ale unui masaj suedez este de a va relaxa corpul, dar si de a oxigena sangele, pentru ca acest masaj suedez ajuta sistemul limfatic, elimina toxinele din organism, imbunatateste circulatia ,tonifiaza masa musculara si creste flexibilitatea.

          Masajul profund al tesuturilor este similar cu cel suedez, dar vă puteți astepta la o presiune mai puternică si un accent mai mare pe eliberarea muschilor incordati.

Tehnici de bază pentru masajul suedez

  1. Netezirea:

          Tehnica cea mai fundamentala a unui masaj suedez o reprezinta netezirea, o alunecare a mainilor pe corpul dumneavoastra prin care se aplica o presiune usoara.   

          Aceste neteziri pot avea loc pe suprafețe mari, cum ar fi spate, brate, picioare, piept sau suprafețe mici, cum ar fi nivelul zonei intime ,a mainilor, a gatului, a fetei.

          Masajul suedez incepe de obicei si se termina cu neteziri usoare, lente și liniștitoare. Corpul astfel, se obisnuieste sa fie atins, netezirea profunda oferind mai multa presiune, care se întinde pe lungimea muschiului. Este o tehnică bună de masaj pentru încalzirea mușchilor.

          Maseuza va incepe cu un masaj lin, usor al corpului, si apoi, pe masură ce corpul devine mai relaxat si mai pregatit, va continua cu un masaj mai puternic pentru o eliberare a muschilor incordati.

  1. Framantarea:

          Framantarea reprezinta o alta tehnica de masaj utilizat in mod obișnuit, momentul in care maseuza strange muschiul între degetul mare și restul degetelor. Se face în general ritmic, mai întai cu o mana iar apoi cu cealalta mana, in tandem. Acest lucru se poate face pe muschii mari curbati, cum ar fi muschii coapsei, in partea superioara a bratelor, a umerilor si muschilor fesieri.

  1. Frecarea:

          Presiunea directionata de miscarile circulare. Se poate merge de-a lungul fibrelor musculare, tendoanelor sau a ligamentelor, sau poate merge peste muschi.

          Aceasta este partea de masaj care se simte atat de bine si atat de relaxant devenind o caracteristică pentru masajul profund.

5.Percutia:

          Acest tip de miscari sunt rapide – exemplul clasic ar fi “tocare” cu partea mainilor (numite hacking) – pe care le-ai putea vedea într-un film vechi. Aceasta tehnica de masaj este un stimulant benefic pentru organism. Alte tehnici de masaj cu percutie sunt lovirea usoară cu varful degetelor, cu latul mainii, precum si cu pumnii inchisi aplicand presiune asupra muschilor mari, cum ar fi coapsa. Acest lucru ar putea fi distractiv de al experimenta.